Deixa que et sorprenguem

Diferents opcions de càtering amb major o menor grau de formalitat segons el que desitgis oferir als teus comensals, però sempre amb la millor qualitat.

Un servei de càtering on posem a l’abast dels nostres clients un ventall de possibilitats adaptades a les teves necessitats: des d’un senzill esmorzar, passant per un aperitiu o dinar a peu dret, fins a un dinar entaulat servit pels nostres professionals amb la col·laboració dels alumnes de l’Escola.

Les nostres propostes es poden adaptar en funció de les teves necessitats.

Impacte Social

L’inici de la col·laboració ajudarà a la creació i/o manteniment de llocs de feina per a persones vulnerables

Impacte Medioambiental

La nostra essència es basa en la gestió per a la reducció del malbaratament alimentari i en l’ús de materials biodegradables, compostables i/o reutilitzables.

Impacte sobre l’equip

L’impuls d’aliances amb entitats social és un dels valors clau del segle XXI per augmentar el sentiment de pertinença cap a l’empresa, així com per enfortir la captació i retenció del talent.

Impacte sobre Stakeholders

Marca la diferència i aposta per l’acompliment de compromisos socials i mediambientals des d’un enfoc innovador.

Formulari de reserves